szombat, július 10, 2010

Az első fecskék...


Ma Bazsi szobája került festés alá. A polcok leszedése után derült csak ki, hogy néhány helyen zsírkrétával örökített meg dolgokat, illetve máshol amőbát játszott színesceruzával a falon, stb. Úgyhogy van vele meló...

Délután a szüleimnél előszedtem a traktorkereket: kimertem belőle a vizet, lemostam, párszor átfordítottam. A jövő héten egy kihelyezett edzést szeretnék vele tartani néhány más eszközzel.

A műhelyben kutakodva találtam pár nagy szöget. Én még sosem próbáltam ezt a hajlítgatós-rongálós dolgot, így most itt volt az ideje:


Először egy 100-as szöget, aztán meg három 200-as szöget hajlítottam. Mindhármat bőven félpercen belül sikerült hajlítani (ebben benne van néhány rongyigazítgatás is) és erőben is éreztem, hogy bőven ott vagyok a szeren. Szemeztem még egy-két villáskulccsal is, de közben odajött édesapám...

A két végére kell valamit tekerni. Ennek utánanézek, hogy mit és hogyan, mert én csak egy ott lévő hosszú rongy egyik illetve másik végét tekertem rá párszor, hogy mégse én legyek már Jézus. Ennek a tekerősdinek utánanézek a YouTube-on...

Szerintem első próbának nem rossz. Főleg, hogy olcsó (játék hülye gyerekeknek...)

Nincsenek megjegyzések: