péntek, július 09, 2010

Fogáserő + Héron

Ma a fogáserősséget párosítottam egy hosszabb, teljes testes MetCon-nal:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Fogáserősség (Atlas-készlet)

  2. Rolling-Thunder: (1-1)x50kg, (1-1)x60kg, (1-1*)x70kg, (1-1*)x65kg, (1-1)x60kg, '*'= jobb kézzel rásegítettem
  3. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)
  4. Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 3x(14kg-14kg)
  5. Tárcsaforgatás: (6-6 majd váltott kézzel 6-6)x25kg, folyamatos meló

    II. rész: Teljes testes MetCon

  6. Héron mértékadó: 4 kör - @32 - 30perc

  7. SMR
Ma felmentem megnézni, hogy hol is tartok az RT emelésben. Jelentem új csúcs született: jobb kézzel 70kg + szerelék = 73kg-ot magabiztosan felemeltem és megtartottam. Ez bizony 5kg-os fejlődést jelent.
Ballal a 70 és a 65kg-nál rá kellett picit a másik kézzel segíteni.

Nálam ez az RT-s dolog csak lassan halad előre, de biztosan haladok a kitűzött 80kg felé. Különösen, hogy mostanában az erőkörök rendszeres résztvevője lett az RT-s emelés. Nem is fogom elhagyni, hiszen az RT-s tárcsakupacra szoktam állni a golyós húzódzkodáshoz :)

Az edzés gerince egy teljes testes MetCon. Egy kör felépítése:

  • 20 húzódzkodás (akár kevés lendülettel)
  • 10-10 snatch @32
  • 20 guggolás, a golyót két kézzel magam előtt tartva
  • 10-10 padlónyomás @32
  • 20 swing @32

    A fekvőtámaszt ma kicseréltem padlónyomásra, mert végig a @32-vel akartam dolgozni.

    4 kört sikerült véghezvinnem az engedélyezett 30 perc alatt (bár pár mp-vel kicsúsztam belőle).
    Nagyon kemény volt ez nekem ma, kipukkantam a végére, mint egy lufi... Ja, amúgy az első körben egyszerre tudtam 20-at húzódzkodni, minimális lendületvétellel. Ezzel 105kg-os felhízott malacként elégedett vagyok. Röf-röf!

    Hétvégén pihi uszodával (már ma is nagyon éreztem a tenyeremet a snatchnél, a szerdai felhúzás egy rakás bőrkeményedést növesztett) illetve vasárnap erős ember verseny is lesz Szobin! Ott a helyem - már mint nézőként :)
  • Nincsenek megjegyzések: