szerda, július 21, 2010

Erőkörök röviden + Tabata


Végre edzés a légkondis teremben. Nem siettem el a dolgokat, a hűs levegő minden percét kiélveztem, sőt edzés után még ücsörögtem is egy negyedórát:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. "A 6. már aerobik" - 1.: 3 kör
      MP (5-5)x@40, a másik kézben CoC2,5
      RT-emelés (2-2)x(60kg + szerelék)
      Húzódzkodás 4x(+@24), totál merev test
      Swingek 20x@48, robbanékony végrehajtás

  3. "A 6. már aerobik" - 2.: 3 kör
      Padlónyomás (3-3)x@48
      Snatch (5-5)x@40, próbakörök, nem szoktam @40-nel szakítani
      Erőkar tégla (5-5)

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Tabata10 swing: 10x(20/10)x@40, "Ami a csövön kifér!"

  5. SMR
Most két rövidebb erőkör (beépített fogáserősséggel), majd egy intenzív Tabata.

A 2. erőkör eszközei:

Nagyon nem akartam megszakítani magam, mert egyrészt úgyis fővök állandóan a saját levemben, másrészt holnap - kivételesen reggel - fakivétel. Hurrá, á, inkább csak kisbetűs hurrá...

Az első erőkörben volt még egy C&P (1-1)@48, csak hogy a nagy golyó is lásson világot onnan fentről.

5 megjegyzés:

Máté írta...

Szia Sanyi!

Az erőkörök végén illetve között mekkora pihenőt szoktál tartani?

Üdv,

M.

Nagy Laci írta...

Szia Sanyi!

Van egy eladó használt 40 kg-os Elite kettlebellem!Olyan mint a tied!Ha érdekel üzenj rám!

Sanyi, a 2 perces gyerek írta...

Hali Máté!

Az erőkörökben 2-3 percesek a pihenők: de pl. felhúzás esetén akár 4 perc is lehet.

Egy időben GymBoss-sal precízkedtem, de ma már inkább érzésre megy a dolog.

Sanyi, a leégett gyerek írta...

Hali Nagy Laci!

Természetesen jól jönne egy újabb @40, de valójában a dupla C&P vagy a dupla MP-n kívül nagyon másra nem tudnám használni, mert a renegát evezés, a farmer, stb. végezhető @40+@48-as párosítással is.

A dupla C&P, MP persze rajolásként mehetne: mozgatja a fantáziámat.

Mennyiért adnád, ha publikus az ár? Bár pillanatnyilag erre sajnos nincs lóvé, de ha nyerek a lottón, akkor aztán...

Másrészt meg miért adod el, csak nem kinőtted?

Nagy Laci írta...

Nem,nem nőttem ki!:-)Igazából azért eladó,mert közben vettem 40-es Dragoon D.kettlebellt.Aminek jóval vékonyabb és kisebb is a füle.Sokkal jobban szeretem.32800.-ért vettem,25000.-ért adom!Vagy kötelet vennék belőle,vagy egy DD 44-est.Nekem ezek a fajta bellek jobban bejönnek.Ha meggondoltad magad(főleg pénzügyileg),üzenj.

Csáó