vasárnap, július 18, 2010

Fadöntögetés és Kerékforgatás


A tegnapi egész délutáni Palace után ma nem akartam uszodába menni, helyette - mivel kissé enyhült az idő - egy szűk 2 órás fakivágás a kertben. Pőcsik is mindössze 2-3 volt, érdekes. Lehet vasárnap nem dolgoznak. Mindenesetre mi igen.

Az első szinte csak bemelegítés:

Még a második is:

E'mán g.c. vót:

Ma vastag pólóban voltam és igaz, hogy facsarni lehetett belőle a vizet, de nem vettem le. Lehet ezért sem találtak meg a kis vérszívók, illetve ezzel védtem érzékeny bőrömet a kukorica címerében lévő virágportól. Attól pöttyösödtem ki brutál módon. Kérdezték is tegnap a teremben, hogy jó a cucc? Mondtam, hogy aha, reggeltől-estig szúrok otthon... :)

A kertből visszatérve még 2x9 traktorkerék forgatás, a két kör közt szűk egy perc pihi. Aztán a jól megérdemelt zuhany.

A forgatás jól ment, pedig eleinte féltem tőle, hiszen tavaly ősz óta nem forgattam egyhuzamban hosszabbat. Sőt! Nagyon pöpecül ment, lehet erősödtem picit? Á, csak lejtett az udvar...

Holnap gyúrás!

Nincsenek megjegyzések: