szombat, július 03, 2010

Végre rend!


Következőleg körbefestjük a polcokat és a könyveket... Le nem szedek semmit, pláne, ha vissza is kell rakni.

Edzésügyileg:

S Z E R D A
Gabival találkoztam a debreceni Corpusban. Megnézte a swinget, a snatchet és az MP-t. Mindenféle golyóval (@24...@48). Mondhatom, hogy meg lettem dicsérve, minden gyakorlat jól rögzült és nincsenek torzulások.

Az MP-hez és a snatchhez kaptam apróbb tanácsokat és tanultam egy fontos kiegészítést: a snatchnél a lefelé hozatal megindításakor a kézcserét. Nagyon jó upgrade, mert eddig nekem a kézcsere egy teljes swingembe került. (Meg szerintem másoknak is...) Köszi Gabi!
Jó volt vele találkozni, egy rakást beszélgettünk a golyózás után.

C S Ü T Ö R T Ö K
Egy gyors edzés, amíg Betti fest. Nekem nincs hozzá türelmem, így kaptam egy kevés szabadságot:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Kétgolyós C&P + Erőkar tégla + Kétgolyós guggolás, változó terhelés:
    1. kör: 5x(@32-@32) + (5-5) + 5x(@32-@32)
    2. kör: 3x(@40-@32) + (5-5) + 5x(@40-@32)
    3. kör: 3x(@32-@40) + (5-5) + 5x(@32-@40)
    4. kör: 15x(@32-@32) (Sig Klein: szűk 2 perc) + (5-5) + 10x(@32-@32)

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Burpee + Húzódzkodás: 50db - fél G.I.Jane

  4. SMR, lógás, fetrengés
A 4. erőkörben Sig Klein, csak hogy tudjam, férfi vagyok-e még. Az vagyok!

A teremben egyébként nagyon-nagyon meleg volt (pont akkor szerelték a légkondit), állt a levegő + magas páratartalom. Az erőrészben ez annyira nem zavart, de a G.I.Jane-ben minden ismétlést duplának éreztem, ezért abba is hagytam 50-nél. Brutál volt így is.

S Z O M B A T
Végre kész a könyvek visszapakolása is. Teljes a rend és a fegyelem a dolgozószobában. Ez legalább 1 napig így is marad, csak aztán jön a két utódka, meg a Sanyi gyerek, no meg Anyuka és vége mindennek...

Ezt megünneplendő, déli edzés, a most már kellemesen hűs teremben (jó a légkondi!):
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. MP(a másik kézben HG250) + RollingT + Húzódzkodás + Swing, változó terhelés:
    1. kör: (5-5)x@32 + (1-1)x(50kg+szerelék) + 5x(+@24) + 10x@40
    2. kör: (5-5)x@40 + (1-1)x(60kg+szerelék) + 2x(+@32) + 10x@48
    3. kör: (1-1)x@48(!) + (1-1)x(60kg+szerelék) + 2x(+@32) + 10x@48
    4. kör: Ugyanez
    5. kör: Ugyanez
    6. kör: (5-5)x@40 + (1-1)x(60kg+szerelék) + 2x(+@32) + 10x@48

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Snatch: Minden percben (10-10)@32, a többi pihenő, összesen 100 snatch 5 percben, nagyon bejön ez a komótos tempó...

    II. rész: Fogáserősség (Atlas-készlet)

  4. "Világ körül": 2x(1-1 kör)x(2x20kg)
  5. Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 2x(14kg-14kg)

  6. SMR
Senki nem volt, úgyhogy RAMMSTEIN. Gabi MP-re vonatkozó apró tanácsaival és jó adag önbizalommal felvértezve, most először bepróbáltam az erőkörök részeként a @48-as nyomást: sima ügy.
Annak külön örültem, hogy ballal is - talán még könnyebben - frankón kiment. Végre lebontottam azt az idegrendszeri gátat, ami eddig akadályozott a nyomásban. Az erő már tuti megvolt eddig is, csak hiányzott a bátorság. Azt most szerdán kaptam a "sarokban"!

Egy 5 perces @32-es snatch, szigorúan az "Öreg sportoló akarok lenni" szellemben - kényelmes 100 ismétlés - majd fogáserősség.

Holnap uszoda esetleg egy kis testépítéssel. Hétfőn meg indulunk a kalandparkba!

3 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Gratula a 48-as nyomáshoz!!
Videót nem teszel föl róla??

Betti írta...

Hehe jó a kérdés.. hisszük ha látjuk ;-D

Sanyi, a kamumatyi írta...

Köszi!
Ha átviszem a fényképezőt, akkor meg lesz örökítve, de ma ez eszemben sem volt: minden energiámat maga a gyakorlat kötötte le.

Remélem ez nálam nem egyszeri, megörökítendő, soha vissza nem térő esemény, hanem az edzéseim egyenes következménye és remélem a továbbiakban szerves része lesz. Azaz lesz még rá alkalom.

Mellesleg a @40-es BUP nehezebbnek tűnt, mint ez a @48-as nyomás.

Amúgy meg csak kamuztam, mert szeretek nagyokat írni: most serélem a kedvenc videóvágómmal a fejeket...