vasárnap, július 25, 2010

Szög-Kártya és Gyurma-Szauna


Ma éjszaka óta változó intenzitással esik az eső. Így elmaradt a fadöntögetés, helyette:

  • 4x(6x180)-as szeg hajlítása
  • 1 pakli használt SENATOR francia kártya tépése
  • 1 pakli (új) Tacticalos francia kártya tépése
  • Konfetti az összesből

    A használt SENATOR-t ma nem tudtam eltépni. A dupla pakli másik párját két hete simán kettékaptam, de ez a mostani brutális volt.

    Nagyon kemény lapok jellemzik ez a típust, de nem ez volt a fő gond. A sok használattól furcsa máz volt a lapokon (gondolom a sok kézben fogástól elzsírosodott), s emiatt az egész egyetlen, kissé nedves, zsíros tömböt alkotott.
    A megindítás sikeres volt, de aztán nem mozdult egy tapodtat sem. Pedig felszívtam magam párszor. Így levettem belőle vagy 10 lapot, akkor aztán már megadta magát.

    Önbizalmam visszaállítandó, kis pihi után szétkaptam egy új Tacticalos franciát. Meg lehetett mászni a különbséget a két pakli között. Ezért is jók a használtak, egyik ilyen, másik olyan: állandó kihívást jelentenek.

    Délután uszoda. Az úszásról annyit, hogy 6 pályán a katari úszótábor nyomult, az edzők torkuk szakadtából ordítottak, fütyültek és úgy járkáltak a parton, mint a félistenek (4 edző felügyeli a munkát), a maradék kettőn a rossz idő miatt beszorult úszni vágyók tolongtak.
    Így átminősítettem magam DivatSportolóvá (már a héten másodszor, még a végén testépítő lesz belőlem) és vettem egy konditermi jegyet. Sem kesztyű, sem öv nem volt nálam, úgyhogy inkább a precíz kivitelezésen volt a hangsúly és a 10-es számon. Szűk 50 percbe belefért az egész:
      I. rész: Gyúrok vazzeg!

    1. Bemelegítés

    2. Fekvenyomás: 10x60kg, 10x80kg, 3x10x100kg
    3. Ferde pados nyomás kézisúlyzóval: 2x10x(30kg-30kg)
    4. Tárogatás gépen: 2x10x(-6lap)
    5. Döntött törzsű evezés rúddal: 10x70kg, 10x100kg, 10x120kg, 10x130kg, 10x140kg
    6. Evezés csigán ülve: 2x10x(összes lap + 15kg)
    7. Lehúzás csigán ülve mellhez fordított fogásal: 2x10x(-4lap)
    8. Bicepsz francia rúddal: 10x40kg, 10x50kg, 10x55kg

      II. rész: Uszodai élvezetek

    9. 20' gyógyvizes punnyadás
    10. 3 kör Szauna
    A tenyeremet már itthon csiszoltam le, mert nem vittem arra alkalmas eszközt.

    A jövő héten az edzőtermet egy @32, néhány szög és pár Gripper fogja képezni. Meg remélem lesz valami húzódzkodásra alkalmas ágdarab.
  • 3 megjegyzés:

    efg írta...

    Kártyailag sztem a nedvesség a fő baj (már ha ez baj), az egyik szállítmány tacticalos, amit régebben vettem, kajak dohos volt, iszonyat meló volt szétrángatni. Aztán ahogy levegőzött pár napot, rögtön megenyhült.

    Nincs mese, ki kell fejlesztenem egy kártya nedvesítő készüléket :)

    Névtelen írta...

    Nem inkább szárító gépet?
    Egyébként érdemes más fajta kártyákat is tépni, a használt és elzsírosodott pakli meg külön kategória...

    efg írta...

    Direkt nedvesítő, hogy nehezebb legyen :)

    De jogos, szerzek valahonnan használt paklikat majd.