csütörtök, július 07, 2016

Favágás 2.

Ma kora délelőtt folytattam az aprítást, aztán a déli szieszta után a családdal beraktuk:
  • Favágás: szűk 4 óra fahasítás
  • Fahordás: 4 óra családi munka
A hordásnál Réka és Betti rakta kosarakba, Bazsi volt a hordár egy talicskával, én meg a szakmunkát végeztem :-), azaz a berakást. Nagyon jó volt együtt melózni!
Néhány kép a mai napról.

A reggeli állapot


4 óra múlva

Póz a mestertől :-)

A lányok:


Bazsi a talicskás:

A meló után:


Megmondták a Trónok harcában is, hogy közeleg a tél... Hát jöhet!

Kicsit jobb formát futottam a vágással, mint tavaly. Most 7 óra alatt lett meg 20q, azaz 2,86 q/órás teljesítménnyel dolgoztam. Ez köszönhető annak, hogy egy jó darabon Bazsi a kezembe adta a kisebb kuglikat, nem kellett hajolgatni értük.

Jó nap volt! De most egy pár napig nem kelek fel, csak fekszem az ágyban és dinnyét fogok zabálni...

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: