vasárnap, július 31, 2016

RB Fitness - Gyakorlás

Ma megajándékoztam magam egy légkondis termi edzéssel. Ennyi jár az uszodai 33-37 °C-os magas páratartalmú és a kerti 30-32 °C-os edzések után. Azért el kell ismerni, 24 °C-ban soooooooooookkal kellemesebb edzeni. Meg jó volt hallani az elmúlt két hónap pletykáit :-)).
Az ArmStrong program 4. napját duplagolyós nyomásokkal kapcsoltam össze, de csak két @24-es golyóval nyomultam, mert itt jelenleg nincs nagyobb golyó:
  • Húzódzkodás + Duplagolyós nyomás(@24-@24): 20x(4 + 5), minden két percben kezdtem neki, a nyomásoknál egyszer duplaMP volt, másik sorozatban duplaC&P, összesen 80 húzonc, 50 duplaMp és 50 duplaC&P szűk 40 perc alatt
  • Snatch@24: 25-25-25-25, kis pihi és magnézia, 25-25-25-25, összesen 200 ismétlés 8:04 alatt
  • FarmerFG (40kg-40kg): 3x(40 méter)
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Alapvetően gyakorlós program egy kis szakítással (egy zöld girjával) fűszerezve illetve egy fogáserős gyakorlattal. Vittem a kis hengeremet is és edzés elején és a végén bő 10 percet gurigáztam rajta. Sajnos mostanság ezt bizony hanyagolni szoktam, az usziba nem cipelem ki, a kertben meg nem igazán lehet.
A terveim szerint szeptember elejétől térek vissza a terembe.

Még mindig eladó: 2x32kg.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: