vasárnap, július 17, 2016

Uszoda edzéssel

Délelőtti mozgolódás:
  • APUP 1/4: 10-10-9-9-6, 90 mp-s pihikkel, a végére elfogytam :-) 44 db
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 5x(5 + 5)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 2x(10-10), majd 2x(15 mp - 15 mp tartás)
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal + FG-s evezés kézisúlyzóval: 3x(15 + 15)
  • Úszás: 35 perc megállás nélküli, folyamatos gyors
  • Szauna: 2 kör, hosszú hidegvizes punnyadással
Ennyike. Kint eső, bent meg csak 28°C. A teremben ilyen hideg mostanság nem volt! Mi lesz itt télen :-).
Letoltam a programot, a húzoncnál már sikerült két 10-es sorozat. Ez bizony haladás.

A gyógyvizes punnyadást kihagytam, mert a rossz idő nagyon sok nyaralót bezavart az uszodába, mind ott ücsörögtek. Helyette két kör szauna. Érdekes, az edzőteremben, az úszómedencében, illetve a szaunában alig voltak, mindenki a tanmedencében és a gyógymedencékben tömörült. Ez nekem nagyon megfelelt.

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg. A 2x32kg-os golyópárra van egy komoly érdeklődöm, ráadásul helyi srác. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: