szombat, július 09, 2016

Uszoda edzéssel

A mai menü:
  • APUP 1/4: 9-8-8-7-6, 90 mp-s pihikkel
  • Fekvenyomás + Evezés rúddal padon: 5x(5 + 5)
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5x(5-5), majd 15 mp - 15 mp tartás
  • Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal + FG-s evezés kézisúlyzóval: 3x(15 + 15)
  • Úszás: 40 perc megállás nélküli, folyamatos gyors
  • Szauna: 1 hosszú kör
  • Gyógyvizes punnyadás: 20 perc
Ennyike. Frankó edzést tartottam magamnak, ebben nagy segítségemre volt a legújabb szerzeményem egy mojo buzz bluetooth hangfal. Mérsékelten vízálló (nyilván nem viszem be a medencébe, de izzadt kézzel simán meg lehet fogni) és bírja a kisebb leeséseket is. A lényeg, hogy nem kell hímes tojásként bánni vele.


A Jófogás-on találtam rá, reklámcucc lehetett a felirat alapján, az eladó biztos ott dolgozik és kimenekített jó párat. Ráadásul mákomra pont szoboszlói, így még postaköltség sem volt. Szóval töredékáron jutottam hozzá. Nagyon jól és tisztán szól. Már a favágásnál is használtam, az uszodai edzések állandó résztvevője lesz. Jó vétel volt, mindenkinek csak ajánlani tudom, akinek szüksége van ilyen kütyüre!

Edzés után most 40 percet úsztam, tök könnyedén és lazán ment, aztán szauna és gyógyvíz. Jó ez az uszoda. Már csak egy masszázs hiányzik, kár, hogy már nincs a szolgáltatások között. Király lenne az úszás után egy masszázs. Aztán jöhetne a szauna és a gyógyvíz. De ne legyek telhetetlen.

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: