hétfő, július 11, 2016

Kerti edzés 9 - Pincér + Kerti munka

Délelőtti edzés. Kölcsönkértem egy verseny @24-es girját (zöld golyó), kipróbálás végett. Nagyon vékonynak érzem a fülét, de ez az Elite golyók után nem is csoda. Amúgy érdekes, hogy böhöm nagy és csak 24 kg. De ez ugye érthető, mert a versenygirják mind egyforma méretűek, csak a súlyuk más.
  • APUP 2/4: 1-2-3-4-5-6-7-6, 6, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés sikerült
  • Pincérnyomás
    • @24: 2x(5-5)
    • @32: 2x(5-5)
    • @36: (5-5)
    • @40: 1-1, 5x(2-2), végre be mertem vállalni!
    • @32: (8-8)
  • Snatch@24: 5x(20-20), minden két percben kezdtem, összesen 200 ismétlés, szűk 10 perc alatt
  • Tépésgyakorlás
  • Farmer: (két nagy kör az udvaron)x(@36-@40), majd (@24-@32), ölég volt...
Ennyike. Ma eljött a nap, amikor a @40-es golyóval toltam a pincéreket. Eddig még sosem mertem előszedni ezt a golyót a pincérhez, egyszerűen féltem tőle. De most úgy voltam vele, hogy mi baj lehet, legfeljebb ledobom a fűre, oszt annyi. Hát nem kellett: először csak egy felfedező (1-1) ismétlést toltam, aztán 5x(2-2)-t. Nem is nagyon erőlködtem már utána, de azért a szakításban rendesen lefőztem magam, végül is már árnyékban is volt 30°C.

Délután még fűnyírás. Az év 5. fűnyírása, bő 2 és fél óra meló. Ez a meleg idő az esővel váltakozva nagyon kedvez a fűnek, úgy nő, mintha húznák.

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: