szerda, július 27, 2016

Kerti 13 - Óriáslétrák

Kora esti edzéske:
  • APUP 2/4: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-5, 6, mindig annyiszor 10 mp pihi, ahány ismétlés sikerült, összesen 56 ismétlés
  • C&P@40 létra: (1-2-3-4-5-6-7-8-9), összesen 45-45 felvétel és nyomás, fogós volt
  • Farmer: (2 kör a kertben)x(@40-@32), jól egyberakta a hátam :-)
  • Tépésgyakorlás
Ennyike. Most nem volt szerencsém, a farmernél eleredt az eső, így már csak tépkedtem egy kicsit az eresz alatt. Persze, mire lenyújtottam, meg lezuhanyoztam, akkorra már elállt. De sebaj, elég volt ennyi máról.
Ma kiválasztottam az egyik @40-es golyót, létráztam vele egy utolsót: holnap elviszik. Remélem az új tulajának is annyi örömet (és izzadást) okoz, mint nekem.
Útra készen:


Azért a futár arcára kíváncsi leszek, amikor berakja az autóba :-)

Még mindig eladó: 2x32kg, 1x40kg.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: