vasárnap, június 28, 2020

Könnyű erő 5x1,5x2

Ma ismét variáltam egy kicsit, így sosem ugyanaz az ugyanaz :-)
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P + Húzódzkodás: 5x(1-1)@44 + 5x(+@16), 5x(2-2)@44 + 5x2(+@20), előtte 3-3 ismétlések kisebb golyókkal és saját testsúlyos húzoncok
  • BUP(@24) + Húzódzkodás: 10-10 + 10
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb) + Evezés RT-s kézisúlyzóval(42,5kg): 2x(10 + 10-10)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15 mp meló + 15 mp pihi) azaz 3x(4 féle gyakorlat)
  • Vegyes bazár: lábemelés, függeszkedés variációk
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, merülőmedence, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
A két főgyakorlatban előételként volt 5x(1-1) nyomás, mind padlóról indítva, ami után 5x(+@16) húzódzkodás. Aztán a főétel 5x(2-2), de itt is az egyik oldal után leraktam a golyót és onnan indult a másik oldal. Próbáltam minimálisat pihenni, azaz 2 CP jobb oldalon, golyó lerak, 2-3 levegővétel és 2 CP bal oldal, aztán így tovább. Az 5 sorozat után 5x2 @20-as felkötött golyóval húzódzkodás. Minden sorozat után fogást váltottam (párhuzamos illetve normál). Kb. 15-20 mp-t pihentem két sorozat közt. A desszert pedig BUP volt saját testsúlyos húzódzkodással.
Két kiegészítő gyakorlatot toltam még 2-2 sorozatban, aztán rázókötél. Végre nem esik az eső, ezért kivittem a terem teraszára, ott mégiscsak jobban lehet melózni, mint bent. Egyben bemutató a napozó fürdővendégeknek, természetesen félmeztelen :-)
A végén szauna. Sajnos a tó még mindig le van zárva, már totál zöld, tiszta alga az egész. Nem tudom, mire gondolt itt a költő...

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: