péntek, június 05, 2020

Mennyiség 2x@32

Ma egy mennyiségi napot tartottam a két @32-es golyóval:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaMP + Húzódzkodás létra: 3x(2 + 2, 3 + 3, 5 + 5), összesen 30 nyomás és 30 húzonc
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10), háromféle végrehajtási mód
  • Elemelés + Lépcsős farmer: 3x(10 + 2x20 lépcső fel-le)
  • Vegyes bazár: lábemelés, függeszkedés variációk
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
Jó kis meló. A nyomás és a húzódzkodás páros tekinthető erőgyakorlásnak is: kevés ismétléssel és sok sorozattal dolgoztam. A húzódkodásnál minden létrában más fogást alkalmaztam. Volt normál, párhuzamos és végül széles.
A második páros evezés és fekvőtámasz volt. Itt háromféle módszer szerint melóztam:
  1. 10-10 váltott kezes evezés, majd 10 fekvőtámasz
  2. 1-1 váltott kezes evezés és 1 fekvőtámasz, mindezt tízszer végrehajtva
  3. 10-10 egyoldali evezés, aztán a 10 fekvő
Mindháromban egyszuszra letoltam az adagokat, nem volt közben megállás. A három közül magasan a 2. számú a legnehezebb, aztán az 1. számú és végül a harmadik a legkönnyebb. Nyilván ez a feszítés+elengedés páros mennyiségével függ össze, hiszen a 2. számúnál tízszer kell felvenni a pozíciót, míg a 3. számúnál csak kétszer.
A befejező páros elemelés és lépcsőzés volt. A 10 elemelés után nem raktam le a golyókat, azonnal kezdtem a 2x20 lépcsőt. Azaz felmentem, lejöttem, ismét felmentem és végül lejöttem. Jó kis tüdőgyilkos meló :-)
Egy kevés lábemelés függeszkedve és sima függeszkedés volt még, aztán alapos hengerezés.
A szaunában aránylag sokan voltak, a kristály végig a maximálisan engedélyezett 7 fővel üzemelt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: