péntek, június 12, 2020

Könnyű erő 6x2

Végre kisütött a nap. Most edzés előtt volt egy nagyobb melókupac, aztán egy kis pihi és jöhetet a mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P@44 + Húzódzkodás(+@20): 6x(2-2 + 2), előtte 3 isméltéses felvezető sorozatok
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén + Lépcsős-farmer: 2x(10-10 + 10 + 2x20 lépcső fel-le)x(@36-@36)
  • Vegyes bazár: függeszkedés variációk, gripper
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A két főgyakorlatot most összekapcsoltam, így hamarabb megvolt. Mindössze 2 ismétlésekkel dolgoztam bennük 6 sorozatban. A húzódzkodásnál kétféle fogást (normál és párhuzamos) váltogattam.
A kiegészítő kupacban háromféle gyakorlatot raktam egybe, két sorozatban. Egyben ez volt a lihegtetős rész is, mert azért az invertált evezés és fekvőtámasz után a 2x20 lépcső a két @36-os golyóval durva tud lenni.
Nagyon hamar végeztem a két kupac gyakorlattal, hiszen kevés sorozat volt és azokat is pörgősre vettem. Egy kis vegyes bazár a végére, aztán szauna. Jó sokan voltak, a hosszú hétvégére aránylag sokan lejöttek.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: