szerda, május 08, 2013

Délutáni torna

A mai mozgolódás a panelben:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Snatch@24 egy kézcserével, a 3 kör közt 2-3 perc pihi:
             19-19, minden 10 mp-ben egy ismétlés, a golyó a felső pozícióban pihent
             42-42, minden 5 mp-ben egy ismétlés, a golyó a felső pozícióban pihent
             58-58, folyamatos végrehajtás

  3. Dupla C&P: 30x(minden 20 mp elején 1 ismétlés, a többi idő pihi)x(@32-@32)

  4. Tépésgyakorlás: RTPia 10 db (140 lap - kb. 20 nagy erejű tépés)
  5. SMR
Kivételesen előre vettem a kis golyós snatch-et, aztán következett a 10 perces dupla felvétel és nyomásos rész egy gyakorló súlyt jelentő @32-es párral. Valójában 31 ismétlés volt, mert az utolsó 20 mp végén leküldtem még egy ráadást. Minden 20 mp-ből kb. 11-12 volt a pihenő rész.
Egy kis tépéssel zártam.

A húzódzkodás program kora estére maradt. Picit gyorsítottam rajta, az eredeti kiírás szerint a sorozatok közt 1 perc pihenő van, ezt módosítottam úgy, hogy minden perc elején volt három ismétlés, így kb. 50 mp pihenő maradt a percből.

APUP 2/4: 30x(minden perc elején 3 ismétlés, a többi idő pihi), végig ugyanaz a fogás

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: