kedd, május 07, 2013

Szimpla golyók

Ma kivételesen délután tudtam edzeni. Egész nap jó idő volt, de amikor az edzésre került a sor, már dörgött az ég a környéken, aztán végig csapkodott, a húzódzkodásnál pedig esett. De ahogy végeztem, el is állt. Mintha idegesítette volna a fentieket, hogy én kint golyózom.
Így csak szimpla golyókkal nyomultam, minden ottani méretből csak egyet hoztam ki, hogy ha pakolni kell, akkor hamar legyen:
  1. Bemelegítés

  2. C&P létra: (3-3-3)x@44
  3. Váltott kezes C&P, letétel nélkül: (15-15)x@36, majdnem maximális ismétlésre
  4. Clean: (10-10-10-10-10-10)x@40
  5. APUP 2/3: 9x3, 1 perc pihikkel, 3 különböző fogásszélességgel

  6. Nyújtások
Egy óvatos létra az elejére (cél, hogy ne kelljen benne erőlködni), majd egy tüdőszaggató váltott kezes C&P (minden nyomás után kézcsere volt) egy közepes golyóval, a végére egy kis kettlebell pentathlon utánérzet.
A húzódzkodásban ez a könnyű nap, a hintaállványon nyomultam. Piszkosul csúszott, mert már esett az eső. De csak három ismétlések voltak, addig azért nem estem le... :-)

Ennyi, meg egy nagy adag rántotta.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: