vasárnap, május 19, 2013

Ismét terem

Tegnap egy kis bútorpakolás volt, nagyon vigyázni kellett a bal bicepszre, mert bizony a cipekedés pontosan ezt a területet veszi igénybe. Ezért kissé faramuci módon fogtam meg a dolgok végét, de sikeresen teljesítettem ezt a küldetést.
Ma úszás következett volna, de családi összeröffenés volt és a helyszínhez nagyon közel van a Jaga. Így késő délelőtt az edzőteremben mocorogtam:
  • Fekvenyomás: 5x5x110kg
  • Felvétel és nyomás: 10x(minden percben 4 ismétlés)x60kg, mind földről indítva
  • Snatch kézisúlyzóval: 5x(10-10)x30kg, szűk öt perc alatt végeztem vele
  • "Világ körül": 4x(1 kör)x(2x20kg)
  • Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 4x(ameddig megy)x(12kg-12kg)
A kis erőrész után egy 10 perces felvétel és nyomást raktam be, 60kg(+szorítók) súllyal. Nagyon frankó rész volt - igaz percenként csak 4 ismétlésekkel -  nagyon jó kis teljes testes gyakorlat. Mind szigorú nyomással zárult, nem volt benne láblökés.
Kipróbáltam a kézisúlyzós szakítást. Érdekes. Mivel a tenyerem hüvelykujj felőli része minden ismétlés során hozzányomódott az egyik végén lévő tárcsák belső oldalához, így szerintem könnyebb a végrehajtása, mint a golyós szakításnak. Legalábbis én így éreztem. Nem akarom rendszeressé tenni, csak kipróbáltam. Kissé már hiányoznak a golyók...
Egy kis fogáserősség a végére és jöhetett a kakaspörkölt. Ma ez volt az edzés utáni turmix :-)

Most este megnéztem a Eurosporton Kovács Lacee szenzációs szereplését a dániai versenyen. Hatalmas gratula neki innen is! A kötélmászásban lealázta az összes versenyzőt! :-) No meg összességében is. A kemény és céltudatos munka meghozta gyümölcsét. Példaértékű!

Holnap hétfő és úszás.

Nincsenek megjegyzések: