péntek, május 10, 2013

Jaga 11.

Délutáni termi/udvari edzés:
  • Fekvenyomás: 5x107kg, 3x120kg, 1(+1)x133kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5x10, a körök közt 2-3 perc pihi
    1. Egykezes evezés kézisúlyzóval: 67,5kg
      Fekvenyomás: 90kg
  • Farmerjárás: 4x(35 méter)x(85kg-85kg), a szakaszok közt 2-3 perc pihi
  • Traktorkerék forgatás: 20 forgatás
Ma volt a nyomásos ciklus csúcs napja, ezért az utána következő mennyiségi nyomás-húzás részben emeltem a használt súlyokon.

Egy kis farmer, majd a végén kerékforgatás. Sajnos itt elszenvedtem egy apróbb húzódást a bal bicepszben. Köszönhető ez az abroncson található barázdák nem szimmetrikus elhelyezkedésnek, amely során az emelésnél a bal oldalt jóval nagyobb terhelés érte, mint a jobb oldalt.
Azonnal abba is hagytam, megelőzendő az esetleges nagyobb sérülést. Remélem nem lesz semmi komolyabb, mert pont ott érzem a dolgot, ahol kb. 10 éve részleges izomszakadás volt. Azóta is van egy „lyuk” azon a helyen. Mondjuk csak szépen leszálkásodott izomzat esetén látszik, azaz most nagyrészt láthatatlan: csőkar szindróma :-)

A gyógyulást elősegítendő, a jövő hetet átmozgató hétnek nevezem ki, amúgy is rám fér egy kis lazulás. Kissé rágyúrok az úszásra, bár azért már a nyeletlen fejszétől egy fokkal jobb vagyok :-)

Holnap szombat és melóhegy.

2 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Jobbulást!

Sanyi, aki kettlebellel támasztja ki az ajtót írta...

Öreg és beteg gyerek vagyok, már csak hálni jár belém a lélek...

Se.