péntek, május 17, 2013

Edzőtermi mocorgás

Pont egy hete volt utoljára súlyzós edzés, ma óvatosan sort kerítettem rá:
  • Mellről nyomás állva rúddal: 5x5x70kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 kör, a körök közt 2 perc pihi
    1. Egykezes evezés kézisúlyzóval: 10x57,5kg
      Invertált evezés: 10
  • Felvétel és nyomás: 5x(minden percben 8 ismétlés)x50kg, mind földről indítva
  • "Világ körül" + Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): 2x[(1-1 kör)x(2x20kg) + (12kg-12kg)x(ameddig megy)]
Végre megmozgattam magam: jól esett. A végén a 40 C&P igencsak lihegtetősre sikeredett. A bicepszet talán a kézisúlyzós evezésnél éreztem, de csak alig. Mondjuk vissza is vettem a biztonság kedvéért 10kg-ot. Az invertált evezés teljesen bicepsz mentes gyakorlat, ellenben húzódzkodni nem mertem.

Nagyobb golyóhoz talán egy hét múlva nyúlok felvételügyileg, csak hirtelen erőhatás éri ott a kar izmait, egyelőre nem kellene kockáztatni. Bár a rudas 50kg-ot meg sem éreztem, de jobb a békesség.

Edzés végén megittam a heti egy protein turmixomat. Biztos sokat jelent... :-) De jó ízű!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: