hétfő, május 27, 2013

Jaga

Tegnap egy kis masszázs, ami nagyon kellemes tud lenni, ha nincs az ember gyerekin izomgörcs. Rajtam hosszas keresgélés után sem talált a masszőr úr, de Bettinek mára tiszta izomláza lett :-)

Ma nyitásra már a teremben voltam:
  • Fekvenyomás: 5x5x112,5kg
  • Szuperszett (szetten belül nincs pihenő): 5 kör, a körök közt 2 perc pihi
    1. Invertált evezés: 12
      Nyomás ferde padon kézisúlyzóval: 10x(30kg-30kg)
  • Snatch kézisúlyzóval: 100x30kg, minden ismétlésnél kézcsere, mind a padlóról indult
A szokásos kis mocorgás. A lihegtetős rész ma kézisúlyzós szakítás volt. Néhány napja már kipróbáltam, 10 ismétlésenként cseréltem kezet, lendületből toltam, azaz lent nem raktam le. Szűk 5 perc alatt készen is lett.
Ma minden ismétlésnél letettem a földre (nem dobtam), ott kézcsere, és így tovább. Ehhez lényegesen több idő kellett, egy ismétlés 5-6 mp volt, azaz szűk 10 perc alatt lettem meg vele. A fogást továbbra sem veszi igénybe, de azért fárasztó tud lenni :-)
A fogáserő sajnos ma kimaradt.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: