péntek, május 13, 2016

Duplások - C nap

Mivel az elmúlt hetekben (hónapokban)  nagyrészt ugyanazt a programot követem, így elneveztem őket A, B, C és D napnak. Ma a C nap következett:
  • Duplagolyós meló + Húzódzkodás:
    • @24-@24: (10 mp + 10 clean), (10-10 fűrész + 10 clean) + 2x5 húzonc
    • @32-@32: (5 mp + 5 clean), (5-5 fűrész + 5 clean) + 2x5 húzonc
    • @36-@36: 3x(2-4-5) MP létra + 3x(2-4-5)x(+15kg) húzonc létra, összesen 33 MP + 33 Húzonc 
    • DuplaClean@32-@32 + Ferde pados nyomás keretben: 3x(15 + 15), jó kis lihegtetős meló
    • Dobozra lépés: 5x(10-10), pihi nélküli meló
    • Farmer FG 40kg-40kg: 2 hossz a teremben
    • Hengerezés: 10 perc
    • Szauna: 1 hosszú kör
    Ennyike. A heti létra ma duplagolyós MP volt, no meg persze húzódzkodás. A mennyiségi rész meg dupla clean, ha már úgy is duplagolyós meló volt előtte is. Bizony jó volt a felvételek után leülni/feküdni a padra a nyomásokhoz.
    A levezetés dobozra lépkedés, na itt folyt csak igazán rólam a lé. Most az öt sorozatból négyben voltam a legmagasabban, azaz 30 inch-en. Nem is volt kedvem már utána sokat hurcolni a kézisúlyzókat az FG-s fogóval.
    Az egyik srác a Rolling Thunder-rel húzott a saját testsúlyából 3x(3-3) ismétléseket. Nekem most nincs benne a programomban, a Fat Gripz-et nyúzom, de nagyon inspiráló volt számomra. Persze a saját testsúlyból 3x(3-3)-tól azért nagyon messze vagyok.
    Egy kis hengerezéssel és szaunával zártam a mai napot. Következőleg uszoda.

    Holnap szombat.

    Nincsenek megjegyzések: