szerda, május 11, 2016

Szerda - B nap

A mai meló:
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval + Evezés FG-s rúddal: 5x(5 + 5), erős meló, emelkedő terheléssel
    • Felhúzás + DuplaMP@24-@24: 15x(60kg + 15), 15x(80kg + 15), 15x(100kg + 15), mennyiségi meló, mondjuk lihegetett is :-)
    • Snatch@24 + Állóvádli 80kg + Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x(35-35 + 20 + 10), lihegtetős meló
    • Hengerezés: 15 perc
    • Szauna: 1 hosszú kör, nagy pihivel
    Ennyike. Egy régi/új erőgyakorlatot iktattam be, a kézisúlyzós ferde pados nyomást. Mennyiségi melóként már régebb óta műsoron van, hiszen az uszodában - ahol csak 30kg-os pár van - rendszeresen tolom belőle a 15 ismétléseket, de most már nagyobb súlyok felé is elmozdultam. Itt a teremben 40 kg-os párig vannak kézisúlyzók. Ma fellépkedtem 32kg-tól 40kg-ig, de csak öt ismétlésekkel. Nagyon nem viselt meg a dolog, de nem ártott óvatosan elkezdeni. Mellette az FG-s evezésben 90 kg-tól lépkedtem 2,5 kg-os lépésekben 100 kg-ig. 100 kg-mal még sosem tudtam FG-vel 5 ismétlést evezni, ma végre sikerült. Köszönhető ez a sok-sok FG-s cipelésnek. No meg annak, hogy a nyomásokban nagyon nem kellett erőlködni.
    A mennyiségi meló egy kis felhúzás volt dupla MP-vel, azért minimális pihikkel tolva nagyon fogós ám: magyarán majd kiköptem a tüdőmet benne. A lihegtetős rész után hengereztem és egy frankó kört szaunáztam.

    Holnap csütörtök.

    Nincsenek megjegyzések: