kedd, május 17, 2016

Mp és Húzonc - A nap

Dél körüli edzés. Az erőrészben a pincér helyett katonai nyomást végeztem:
  • MP@40 + Húzódzkodás normál rúdon(+20kg): 10x(3-3 + 3), szűk 25 perces meló, nem siettem el :-)
  • Rolling Thunder emelés tartás: 5x(2-2), 10mp-10mp
    • Padlónyomás@40 + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzókkal 36kg: 3x(15-15 + 15-15), mennyiségi meló
    • Farmerjárás@40-@40: 4 hossz a teremben, letétel nélkül 4x44 méter, azaz bő 170 méter
    • Lábemelés függeszkedve fejhez + Állóvádli 80kg: 3x(10 + 20), folyamatos meló
    • Szauna: 1 hosszú kör
    Ennyike. Az erőrész utáni mennyiségi szösszenetben most kicseréltem a renegát evezést kézisúlyzós Fat Gripz-es evezésre. Frankón letoltam a 36kg-os súlyzóval a 15 ismétléseket. Kemény volt. Előtte Rolling Thunder emelés. Kedvet kaptam rá, mert a napokban olvastam, hogy a debreceni Lóska Sándor 114kg(!)-ot emelt egy ausztriai versenyen Jóval túl az 50 éven. Nem semmi! Úgyhogy visszahozom ezeket a direkt fogáserősítő gyakorlatokat: RT emelés, Wrist Roller, szegtörés, „Világ körül”. Ez utóbbit már elkezdtem az uszodában. Az erőrészek után fogom berakni külön gyakorlatként. Mellette természetesen a Fat Gripz-es móka marad.

    Direkt lihegtetős rész ma nem volt, de az edzés végi hengerezést is minimálisra vettem (hengerezés minden edzés elején is van, csak nem szoktam írni), mert szerettem volna egy kört szaunázni.

    Holnap szerda.

    2 megjegyzés:

    Bajzáth Attila írta...

    Itt a videója. 0:14 nél van de még én nem néztem meg:
    https://www.facebook.com/revolutionfitnessgraz/videos/1704688239813029/?pnref=story

    Sanyi gyerek írta...

    Köszi!