kedd, május 03, 2016

Kerti munka és Szeánsz

Délután folytattam a fák kivételét:
  • Fák kiásása: 3 kisebb méretű gyümölcsfa kivétele tövestől, gyökerestől
    • Betonlapok kivétele és talicskázása: a két homoktövis alatt sok-sok évvel ezelőtt eltemetett betonlapokat találtam a fák kivétele közben
    Ennyike. A homoktövisek kiásása során meg is lett az oka, hogy miért száradtak ki: alattuk kb. 30 cm mélyen hatalmas betonlapokat(!) találtam a csákányozás közben. Még kisgyerekkoromból rémlik, hogy ott volt valami járdaszerű, amit autómosásnál használtak. Na, arra föld lett terítve, el lett felejtve, homoktövisek lettek ráültetve. Amik most persze kevesellték a tápanyagot, így kiszáradtak. Én meg a kiásásuk közben megtaláltam ezeket a kb. 20 cm vastag - ez is érdekes, egy szimpla kis járda és 20 cm! - betonlapokat, amiket most ki is szedtem. Mindenesetre érdekes volt, amikor a csákány mélyen a föld alatt betonba ütközött. Először azt hittem, valami pince vagy 2. világháborús bunker, vagy eltemetett kincsesbarlang teteje. De nem, csak betonlapok voltak. Őseim szerettek betonozni, mert az elmúlt években három konténernyi (4 + 5 + 7 m3) betontörmeléket hordtam ki ebből az udvarból. És lám, még mindig van! Szegény talicska, csak úgy sírt, amikor többször tetésen megraktam...

    Este pedig szauna szeánsz: frankó volt!


    Ez a múlt heti plakát, csak akkor elmaradt, így ma pótolták be. A jeges felöntés nagyon élvezetes: a kör félideje körül jégdarabokkal dörzsöljük át magunkat.

    Holnap szerda.

    Nincsenek megjegyzések: