vasárnap, május 01, 2016

Kerti munka

Délután kerti munka. Az év második fűnyírása és egyebek:
  • Fűnyírás: bő 1 óra alatt kész lettem az új fűnyíróval, ez a régivel 2,5(!) órás meló volt tavaly
    • Sövénynyírás: ez is kb. 1 órás meló, itt is elektronyos segédeszközt vetettem be, a család pedig összeszedte a nyesedéket
    • Gallyazás: Sajnos az apa homotövis fa elpusztult, így ki kell vágni, de egyúttal a mellette lévő anyát is kiszedem, mert az is nagyon rosszul néz ki
    Ennyike. Jól elfáradtam. A homoktövis gallyazása nem egy leányálom, pedig egy frankó rávágó ágvágóval estem neki, mert iszonyatosan szúr és karmol: több kisebb szúrás és karcolás mellett átszúrta a szandálomat és beleállt a talpamba az egyik tövis. Elvileg kihúztuk, de még most is érzem, remélem már csak a szúrás helyét. A törzsek kiásása egy másik napra maradt.

    Holnap hétfő.

    2 megjegyzés:

    Bajzáth Attila írta...

    Én már fűkaszázok, benzinessel. Nagyon állat.

    Névtelen írta...

    Ase rossz, de itt a szomszédok azonnal nekem esnének, ha egy robbanómotorral tologatnám le a majd 600 m2-t...