kedd, május 26, 2020

Könnyű erő 2x5

Továbbra is hűvös őszi idő. Tegnap kipihentem a sövényvágást: főleg a vállaimat, no meg az alkarjaimat éreztem, mert jócskán túlméreteztem a rávágó ágvágó és a metszőolló képességeit :-). Azaz egész vastag ágakra is rámentem velük. Ma viszont jöhetett egy kis edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P: 2x(5-5)x@44, előtte néhány felvezető sorozat kisebb golyókkal
  • Húzódzkodás: 2x5x(+@16), előtte néhány saját testsúlyos sorozat
  • Fekvőtámasz (10mp, állvány, emelt láb): 2x5
  • Evezés golyóval@48: 2x(5-5)
  • Elemelés: 6x10, szimpla golyós és dupla golyós vegyesen (amikor pakolom vissza a golyókat)
  • Gripper: (10-10)CoC1.5, (10-10)CoC2, (10-10)CoC2.5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Nagyobb erőlködés nélkül lepörgettem a mennyiségeket. Minden alapgyakorlatból mindössze 2 sorozatot toltam, nagyon hamar kész is lettem.

Holnap szerda és az utolsó edzés itthon. Pénteken visszaköltözök a terembe, hiszen újra kinyit.

Nincsenek megjegyzések: