szombat, május 30, 2020

Könnyű erő 12345

A második edzés a teremben. Betti is jött és hamar ment is :-).
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Húzódzkodás: 3x(2, 4, 6,) háromféle fogás, az teljes edzésen minden munkasorozat után
  • C&P@40: (1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5), előtte néhány felvezető sorozat kisebb golyókkal
  • Fekvőtámasz (10mp, állvány, emelt láb): 2x5
  • Evezés golyóval@48: 2x(5-5)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 8x(20 mp meló + 20 mp pihi) azaz 2x(4 féle gyakorlat)
  • Vegyes bazár: lábemelés, függeszkedés variációk
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
Ma a húzódzkodást szétszórtam a többi gyakorlat munkasorozatai közé. Kis változatosság, no meg időspórolás. Mivel a húzoncon kívül három erőgyakorlat volt összesen kilenc sorozatban, így pont 3 darab 2-4-6 lépcsős létrát tudtam húzni. Háromféle (normál, párhuzamos, nagyon széles) fogással. Nem raktam fel plusz súlyt, csak minden sorozat után odaballagtam a húzódzkodóhoz és elvégeztem az épp aktuális létrafokot.
Edzés végén rázókötél: 8 sorozatos (20 mp meló, 20 mp pihi) melót toltam le rajta. Durva :-)
Edzés után pedig szauna, ide Betti nem jött. Lényegesen többen voltak mint tegnap. A napokban nyitottak újra a szállodák, aránylag sokan le is jöttek pünkösdre. A kristályban pont heten ücsörögtünk.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: