péntek, május 08, 2020

Mennyiségi edzés

Ma mennyiségi nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P@36 + Húzódzkodás létrák: 3x(3-3 + 3, 5-5 + 5, 7-7 + 7), összesen 45-45 felvétel és nyomás illetve 45 húzonc
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb) + Panel-Farmer(@32-@36): 4x(10 + 38 lépcső fel-le)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Három nyomás-húzás létra (3-5-7 fokos), aztán 4 sorozat fekvőtámasz-golyócipelés kombó. Összesen 55 perc alatt lett meg ez a két gyakorlatkupac. Lihegtem is rendesen benne, de úgy érzem, ilyen is kell a sok könnyű erős nap mellett. A fekvőtámasz normál sebességű volt, azaz nem a 10 mp/1 ismétlés. A panel-farmerben körönként cseréltem a golyókat. Azért volt felemás, mert ez volt a két legnagyobb golyó, amiket a mai nap során használtam.
Amúgy nagyon szép idő lett, igazi kora nyár (a pár nappal ezelőttihez képest meg pláne), így a létrákat végig kint végeztem. Kivittem a parkolóba a golyót és mehetett a meló.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: