kedd, október 30, 2012

Duplagolyók és Kártyatépés

A tegnapi pihinap során hazahoztam a két @36-os golyómat. Itt volt már az ideje, mert szégyen, nem szégyen, én erről az évről már fázok kint edzeni. Csak amíg felhoztam a lépcsőn, majd hozzáfagyott a kezem. Már a gondolatba is beleborzongok, hogy kint kellene edzeni velük. Hiába, csak panelöcsi vagyok.

Ma duplagolyós edzés, kissé visszavett ismétlésszámokkal, de növelt golyókkal:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. HéronDupla-mix + Húzódzkodás: 3x(@24-@24) + 5, 3x(@24-@24) + 5x(+@16), 3x(@32-@32) + 3x(+@24), ez a felvezetés
  3. DuplaMP + Húzódzkodás: 3x[2x(@40-@40) + 2x(+@36)], a mai erőrész
  4. HéronDupla-minimix + Húzódzkodás: 3x[2x(@36-@36) + 2x(+@32)], gyakorlás jelleg
  5. Dupla Swing: 10x(percenként 12 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32), 120 ismétlés szűk 10 perc alatt
  6. Tépésgyakorlás:
    1. RTPia 9db
    2. Kártyatépés: két pakli egyszerre (66 lap), majd a keletkezett 4 félpakli további kettétépése, azaz negyedelés
  7. SMR
A kétgolyós erőgyakorlatban a múltkor felvázolt lehetőségek közül a DuplaMP-t választottam. Kissé féltem tőle, mert ugye én főleg a C&P-t preferálom edzéseimben, de félelmem alaptalan volt. A dupla clean után vártam 2-3 mp-t, hogy elillanjon a lendület ereje és így nyomtam három sorozatban duplákat a két @40-nel. Szépen kimentek, sőt akár a hármakat is bele tudtam volna ismételni, de jobb a békesség. Minek erőltetni, ha később erőlködés nélkül is menni fog.

A gyakorlás részben is váltottam, most két @36-os golyóval nyomultam. A HéronDupla-minimix rövidebb, mint a sima HéronDupla-mix, ugyanis kihagytam belőle a renegátot és a fekvőtámaszt. Egyelőre.
Így egy mini-mix kör az alábbiakat tartalmazza (két @36): swing + clean + clean&press + mp, majd kezdődik az egész elölről. Itt is három sorozatban, sorozatonként csak két kört teljesítettem.

A lihegtetős rész dupla swing a két @32-es golyóval, percenkét 12 ismétléssel. Így összesen 120 ismétlés jött össze 10 perc alatt. Nem vágott a földhöz ez sem.

Edzés végén tépés. Előbb letudtam a kötelező gyakorlást, majd kettétéptem két piros Piatnik magyar kártyát, természetesen egybetéve a 66 lapot. A keletkezett 4 félpaklit aztán tovább feleztem. Kíváncsi voltam, hogy edzés végén (erő + swing + tépésgyakorlás) után is megy-e a két pakli egyszerre és a negyedelés. Simán ment.

Gyártom a szemetet:


Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: