szombat, október 20, 2012

Bónusz: TGU és Snatch

Na, ilyen is ritkán van, egy nap két bejegyzés.

A déli fegyenc után a családdal élveztük a szinte késő nyári meleget a kertben. Olyannyira, hogy kedvet kaptam néhány golyós szösszenetre. Mivel itt csak @36-os golyóim vannak, így ezekkel nyomultam:
  • TGU: 5x(1-1)@36
  • Snatch: 5x(10-10)@36, minden 1,5 percben volt 10 ismétlés
Félmeztelen edzettem, olyan meleg volt. Nagyon nem szakítottam meg magam, ez most nem erről szólt.
Mindkét gyakorlat különleges: TGU-t már nem is tudom, mikor végeztem utoljára; a @36-os golyóval pedig még sosem volt 100 snatch.
Amúgy a tegnapi MP és kerékforgatás meg sem látszik rajtam, pedig azért régebben a traktorkerék gyepálta ám rendesen a Sanyi gyereket. Lehet kopik a gumi, én meg nem... :-)

Holnap vasárnap és egyre biztosabban uszoda.

Nincsenek megjegyzések: