péntek, október 12, 2012

Fegyenc 15.

Délelőtti fegyencke:
  • Fekvőtámasz(7): 3x17, mindkét oldalra, itt +2 ismétlés a legutóbbihoz képest
  • Húzódzkodás(2): 3x15, testhelyzet váltás a legnehezebbre
  • Függeszkedés(4): 3x30mp, mindkét oldalra, naggggyon szenvedtem ma vele
  • Függeszkedés(3): 1 perc, mindkét oldalra
Az invertált evezésben testhelyzetet váltottam.
Eddig egy ajtó küszöbén megtámaszkodtam a sarkaimmal, így a nyújtott helyzetű lábak kb. 30°-os szöget zártak be a padlóval.


Ma teljesen a gyűrű alá feküdtem, így a test majdnem teljesen vízszintes, a karok függőlegesek. Ezzel a testhelyzettel megint elleszek egy darabig. Alig bírtam 15 ismétlést leküldeni belőle. Különösen a támasz hiányzik, amit eddig a küszöb nyújtott.


Ebben a testhelyzetben az egykaros invertált evezés számomra egyelőre lehetetlen küldetés! A Kovács Lacee gyerek tett fel pár évvel ezelőtt olyan videót, ahol leküldött mindkét karral belőle 5-6 ismétlést. De Ő simán egykezes húzódzkodik is (mindkét karral).

Holnap szombat.

3 megjegyzés:

Zsolti írta...

Szia Sanyi,

magam is támasztok. Küszöb nincs, így marad az ajtófélfa. Ez könnyítés. A legalacsonyabban már fekszem a földön, így támasztani kell (75 cm földtől a TRX fogója). Meg erősödni is kéne. :)Meg fogyni is. Egyelőre ez a legnagyobb fokozat, ahol még biztosnak érzem a munkát. Így biztosra veszem, neked is megy az egykezes verzió.

Nálad a gyűrű meddig ér le? Azt mondod, csípőig, de te olyan langaléta vagy!

Szemét egy gyakorlat ez, mindegy hány karral!!!

Látom, sérült az ajtókeret. Csak nem kézenfekvőt csináltál? Én akkor rúgtam be az ajtót egyszer, zárastul. Elég egy óvatlan mozdulat.

Üdvözöl,

- Zsolti

Névtelen írta...

Hali!

A gyűrű alsó része a padlótól 96 cm-re van, így az invertált evezés alsó helyzetében még éppen végig tartani kell magam, mert nem fekszem rá a padlóra. De ha elengedem a feszítést, a fenekem már leér.
Mostantól én nem támasztok, ez lesz a nehezítés. Húzódzkodni amúgy is sokat szoktam a golyózás keretén belül, így az invertált evezés külön gyakorlattá válik.
Nagyobb szögek (padló és test) esetén bizony jól rá lehet menni az egykezes verzióra is. És nem kell hozzá 150kg-nyi kétkezes rúd. Csak nem szabad lefogyni :-)

Bizony, egy kicsit megnőttem, a @48-as golyót is majdnem 240 cm-re kell a magasba emelnem. Ha egyszer onnan leesik, azt a földszinten is meghallják...

Az ajtó azért sérült, mert Bazsi (az az ő szobája) egyszer becsukta az ajtót és a zár elromlott: nem nyílt ki többet. Bazsi meg bent üvöltött, hogy nem tud kijönni. És akkor én kinyitottam :-)

Nem szoktam kézenállást végezni, mert egyelőre nem látok benne fantáziát illetve itthon nincs is rá hely: nincs olyan szabad falfelület, ahol előtte is nagy hely lenne. Én golyózok és nem akarok artista lenni :-)

Zsolti írta...

Szia,

az jó kis nehezítés. Figyelek, hogy a 48-ast nyomogatod. Én is meg akarom símogatni, de ahhoz várok, amíg kétkezes leszek. Jön majd egy nyomás progi kézenfekvővel. Ez váltja fel majd az egykezes fókuszt. Csak már ott szeretnék lenni.

Semmi videó, hogy kinyitottad? :D

Hajrá,

- Zsolti