szerda, október 17, 2012

Fegyenc 16

Délelőtti fegyenc. Kicsit változtattam a terhelésen: egy fegyences napon ezentúl minden gyakorlatot elvégzek (amit felvettem), de csak 2 sorozattal, az eddigi 3 helyett. Egy héten két ilyen napot tartok, ez összesen 2+2=4 sorozat gyakorlatonként. Azaz 1 sorozattal lesz több mint eddig, de egy héten kétszer kerül minden gyakorlatra sor.
Ezt tükrözte a mai nap is:
  • Fekvőtámasz(7): 2x(18-18)
  • Húzódzkodás(2): 2x15
  • Lábemelés(4): 2x25
  • Guggolás(1): 2x30
  • Függeszkedés(4): 2x30mp, mindkét oldalra
  • Függeszkedés(3): 1 perc, mindkét oldalra
  • Vádli(1): 2x(4 perc)
Ennyi, megy egy kis sovány túró.

Holnap csütörtök.

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Szia Sanyi,

szerintem ez jó döntés volt, biztosan hoz. Kíváncsian várom a hatást.

Ugye azért nem éhezel? Hol a házi disznótoros?

Üdvözöl,

- Zsolti

Sanyi, a húst-hússal gyerek írta...

Hali!

Igen, előléptettem a fegyencet, most már egy mini edzésnek felel meg.

Bizony, ma éheztem, mert leolvasztottuk a fagyót és nem volt semmi húúúús itthon. De már este sikerült bepótolni. Az egy napnyi hús nélküli böjt szerintem erről az évről letudva!