szombat, október 13, 2012

Forgass és nyomj!

Ma a heti összetett gyakorlatsorra került sor a kertben. Remélem még egy ideig elfogadható lesz a kinti hőmérséklet egy-egy ilyen mozgolódásra:
  1. Bemelegítés
  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés
  3. MP@36 + Traktorkerék forgatás: (10-10)-10, (9-9)-9, (8-8)-8, (7-7)-7, (6-6)-6, (5-5)-5, (5-5)-5, (5-5)-5, összesen 55-55 MP@36 és 55 forgatás 29:46 alatt (!)
  4. Wrist Roller: 10x(150cm)x@36, csak kifelé, a feszítőkkel tekerve, 10-15 mp pihi a tekerések közt
  5. Nyújtások, lógások
Edzés előtt aludtam egy keveset (oan ámos lettem ebéd után), majd egy koffein tabletta és brutális egyéni csúcsot hoztam ki a gyakorlatból. Bő hónapja 40 perc körüli idővel teljesítettem ezt a feladatot, ma pedig 10 percet javítva az időn, 30 perc alá kerültem veleJúnius végén még 45 perc körüli voltam vele. Ja, és most rendesen forgattam a kereket, azaz haladtam vele, nem úgy, mint a múlt héten, amikor is biztos fogást tudtam mindig venni, hiszen csak felállítottam majd visszaborítottam.

Az igen jelentős javulást egyértelműen a mostani programom sikerének tudom be. A Héron-mix (másfél-két perc folyamatos meló nagy golyókkal) és a minimalista 3x3 sorozatos erőrészek hozzák a fejlődést. Egyszerűen nem vagyok leterhelve a létrás nyomásokkal. Az jelentette a monoton alapozást, a mostani pedig a változatos munkát.
Edzés végére egy kis tekerés, ami nem is olyan kicsi, hiszen 10 sorozat volt, de csak könnyített módon.

A héten szimpla golyók voltak, a jövő hét a duplagolyóké.

Holnap vasárnap és uszodai szeánsz.

Nincsenek megjegyzések: