péntek, október 05, 2012

DuplaMP és Kerékforgatás

A tervezetthez képest máshogy alakult a délelőttöm, így volt időm egy kis erőlködésre a friss levegőn:
  1. Bemelegítés
  2. Swingvariációk: 5x20x@36, 1 perc pihikkel, ez még mindig a bemelegítés
  3. Duplagolyós MP + Húzódzkodás kötélen: 5x[5x(@36-@36) + 5x(+@8)]
  4. Traktorkerék forgatás: 50 fordítás 12:10 alatt(!)
  5. Nyújtások, lógások
Az első rész gyakorlás jellegű 5x5-ös meló a dupla @36-tal. A köteles húzódzkodás során egy gumikötéllel a nyakamba vettem medálként a @8-at és azzal ment a meló. Ez volt a fogáserő is egyben, mert arra ma külön nem kerítettem sort.

A második részben 50 ismétléses kerékforgatás. Ismét javítottam a két hete elért hatalmas csúcson, most bő 12 perc alatt letudtam a dolgot. Mondjuk az is igaz, hogy ezt a további javulást annak köszönhetem, hogy mivel a fű még vizes volt (és ezzel a forgatás is veszélyessé vált a csúszás miatt), ezért a nyáron felújított kis betonos placcon pörgettem. Így nem kellett minden fogásnál más-más helyzetet felvenni, hanem egy jól bevált fogást vittem nagyrészt végig. (Ugyanis ez egy erősen használt gumi, ezért sokszor nehéz rajta fogást venni, mert esetleg pont az aktuális megfogási helynél van erősen lekopva a barázda)

A mai edzőtermem és eszközeim (a képek telefonnal készültek, nem mai a készülék már):


Holnap szombat, és délután kerti munka. Amíg még jó az idő.

Nincsenek megjegyzések: