szerda, október 03, 2012

Duplagolyós meló sérüléssel

Tegnap nem jött ki a lépés edzésre. Ma viszont ráértem és jöhettek a duplagolyók:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. HéronDupla-mix + Húzódzkodás: 3x(@24-@24) + 5, 3x(@24-@24) + 5x(+@16), 3x(@32-@32) + 3x(+@24), ez a felvezetés
  3. DuplaC&P + Húzódzkodás: 3x[3x(@40-@40) + 3x(+@32)], a mai erőrész
  4. HéronDupla-mix + Húzódzkodás: 3x[3x(@32-@32) + 3x(+@24)], gyakorlás jelleg
  5. Dupla Swing: 10x(percenként 11 ismétlés, a maradék idő pihi)x(@32-@32), 110 ismétlés szűk 10 perc alatt
  6. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve
  7. SMR
Összességében közepes nap, 3 sorozat maximálishoz közelítő erőrésszel, majd gyakorlás jellegű melóval. A lihegtetős rész dupla swing volt a két @32-vel, majd egy kevés fogáserő a végére.

Sajnos edzés közben történt egy komoly sérülés: megsebesült az egyik @32-es golyóm.

A duplagolyós melónál általában figyelek a golyók helyzetére, pontosabban arra, hogy a feliratos rész ne koccanhasson a másikkal (ez főleg a nagy golyós dupla swingek esetén történik meg). Eleve úgy állítom be a golyókat. Ma ez az előzetes beállítás az egyik sorozatnál kimaradt és ráadásul olyan szerencsétlen helyen koccant a két golyó, hogy a nagyon régi vörös 32 kg-os golyómból kiesett a felirat.


Meglepődtem, amikor elgurult, mert el nem tudtam képzelni a swingek közepette, hogy mi a fene esett le rólam, ami viszonylag nagy és gurul... :-) Hiszen csak fél szemmel tudtam rápillantani.
Eddig azt hittem, hogy az a felirat még forró állapotban magába a vasba lett belenyomva, mint amikor az elkészült friss járdába beleírjuk, hogy „Sanyi betonozta!” vagy a felhevített billogot rányomjuk az állat testére, hogy pl. „Sanyi tehene!”. De ez a műanyag lapka utólag lett ráragasztva. Milyen kókány munka...

Úgyhogy most be kell ruházni egy pillanatragasztóra: tiszta köccség ez az egísz!

Remélem nem válik le egyszer csak a füle, mondjuk nyomás vagy snatch közben... :-) Á, ez inkább nem vicces!

Holnap csütörtök.

5 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Én is jártam így!
Egyszercsak Kriszta szólt,hogy kiesett a közepe a 8-as golyójának!!
Ennyi!
A füle még mindig oké,pedig régen történt!:-)

Sanyi, a nagyotmondó gyerek írta...

Akkor ez bizony az Elite egyik jellemzője. Mint a súlyának pontatlansága, meg a festék lepattogzása, no meg ráadásul nehezek is :-)

Én addig nem nyugszom, amíg ki nem tépem a fülét a @48-as golyónak! Szerintem még egy-két évezred és már kész is!

Juci SFG írta...

Nálunk is volt ilyen. Egyik hölgytanítványom hasonlóképpen járt el egy 8-as golyóval.
Mondtam is neki, hogy tessék, mégiscsak igaz az a régi vicc, hogy ha egy szőke nőt bezársz egy üres szobába két vasgolyóval, akkor az egyiket elveszíti, a másikat elrontja!
Hát nem elrontotta a vasgolyót? De.
Miképpen e Laci Krisztája is, ugyehogyugye :)

Nomármost a vasrongáló Sanyi Gyerek példáján okulva, aki ugyebár nem kifejezetten szőkenő, úgy tűnik, ez a mutatvány nemcsak szőkenőknek sikerülhet :)

Nagy Laci írta...

Kriszta is szőke!:-)

Sanyi, a magas, szőke, felemás golyós gyerek írta...

Ha-ha, amíg volt hajam, a Sanyi gyerek is szőke volt. Most már ősz van, sőt október. Lassan deresek a hajnalok.