vasárnap, április 11, 2021

Terasz/78

Tegnap esti kutyás séta a falu felett:


Továbbra is késői tél erős széllel. Elvileg főn, mert este már esőt mondanak. Aztán újra havat :-( Szerencsére a hó már a völgyben nem sokáig bírja, délutánra el szokott olvadni.

A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@36, egy kis bemelegítés a duplagolyós meló előtt
  • DuplaMP + Húzódzkodás: (5-ös létra @24-@24, a húzoncok gumikötéllel), 2x(2-3-5 létra @28-@32, a húzoncok saját testsúllyal)
  • Köteles bicepsz súlylétrában: (@24-@28-@32), (@28-@32-@36), (@32-@36-@40), minden létrában golyónként 5 ismétlés 
  • Panel-farmer + Elemelés: 4x(10m + 30fel + 30le + 10m + kis pihi után 20 ismétlés)x(@32-@36), a sorozatok között cserélgettem a golyókat a karok között
  • Függeszkedés: 30mp, 4x(köteles 30mp), 30mp, 10mp-s pihikkel a sorozatok között
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A gimnasztika után még toltam 5x10 lendítést a @36-os golyóval. Kell a duplagolyós meló előtt. Amúgy jó régen volt lendítés. A duplagolyós részben egy 5-ös létrával kezdtem, még mindig felvezetésként, sajnos hideg van. A két @24-es golyót használtam és a húzódzkodás is gumikötéllel volt. Aztán jött a tényleges munkarész a @32-@28-as golyóval, itt már saját testsúllyal volt a húzonc. A két létra között persze cseréltem a golyókat.
A második gyakorlat köteles bicepsz három súlylétrában, a létrán belül minimális pihikkel a golyók között. A létránként emeltem a súlyokat.
Az utolsó egy lihegtetős rész a lépcsőházban. Itt legalább nem fúj a szél és nincs hideg. 4 kört toltam, nagyon komoly meló kerekedett belőle.
Függeszkedéssel zártam. A köteles függeszkedésnél két kört bírtam 30 mp-ig, aztán már kb. 25 mp-nél leestem :-)
Jó kis edzéske volt.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: