szombat, április 17, 2021

Terasz/81

Erősen kora tavaszi idő, a hangsúly a korain. De legalább már nem esik a hó és a nap is ki-ki süt. 8-10 fok. A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP + Húzódzkodás: (5-5 + 5 invertált evezés)x@20, (5-5 + 5 invertált evezés)x@24, (5-5 + 5 gumiköteles)x@28, 3x(3-3 + 3 normál)x@32
  • DuplaCPMP: 10x(@24-@24), minden sorozat után egy húzonc, minden 45 másodpercben kezdve, 7,5 perc lihegtetős meló
  • Fekvőtámasz állványon + Invertált evezés: 4x(5 + 5), nagyon lassú végrehajtás, az evezésnél kétféle fogás
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: (5x@24 + 5x@16), (5x@28 + 5x@20), (5x@32 + 5x@24), (5x@36 + 5x@28), (5x@40 + 5x@32), minimális pihikkel
  • Tépésgyakorlás: 12-14 közepes
  • Kártyatépés: dobozos magyar (33 lap) ketté, majd doboz nélkül 6 felé
  • Függeszkedés: 120mp (normál fogás)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A BUP-ban ma a @32-es golyóig mentem 3x(3-3) ismétléssel és ugyanennyi húzonccal. Nagyon nyögvenyelős volt. Oka a vele párban lévő húzonc "erőelszívó" hatása, sajnos még mindig nagy a testsúlyom. Hiába, a karantén hatása :-). De azért sem fogom őket külön rakni.
Egy kis lihegtetős meló követte, ide is beraktam a húzódzkodást sorozatonként egy ismétlés erejéig. Összesen 10 felvétel és nyomás, 10 nyomás és 10 húzonc volt a 10x45 mp-ben.
Fekvőtámasz és invertált evezés követte, nagyon lassú végrehajtással. Komoly erőgyakorlat így a mindössze 5 ismétléses sorozatok. A fekvőtámaszt a lenti véghelyzetben jó mélyre engedtem és ki is tartottam. Ugyanígy az invertált evezést meg a fenti véghelyzetben tartottam.
Bicepsz-tricepsz párossal zártam a súlyzós részt, egy emelkedős terhelésű 5x5 volt az adag.
Panel-farmer is lett volna, de valamit pakolásztak a lépcsőházban (állandóan jöttek-mentek egy fenti lakásból), így az ma elmaradt.

A mai fogáserő tépés és egyetlen sorozatnyi, de két perces függeszkedés. Az újságok rendszeres tépése (most is kevert száliránnyal melóztam) nagyon hozza a tépést. Ez ma is látszott, mert próbaképpen egy pakli magyar kártyát (a pótlappal együtt 33 lap) először egy mozdulattal dobozostól ketté téptem, majd a dobozából kivéve még 6 felé:


Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: