csütörtök, április 15, 2021

Terasz/80

Továbbra is tél. No meg 5 percekre tavasz. Szóval hideg van. A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P + Húzások felvezetés: (5-5)x(@20, @24, @28, @32), az első két golyó után (5-5) invertált evezés, a második két golyó után 5 húzódzkodás gumiszalaggal
  • C&P@36 + Húzódzkodás: 2x(2-2 + 2, 3-3 + 3, 5-5 + 5), munkasorozatok
  • DuplaMP + Invertált evezés: 15x(@24-@24) + 15
  • Fekvőtámasz állványon + Köteles bicepsz: 15 + 15x@32
  • Elemelés: 4x15x(@28-@32), levezetésnek
  • Serpenyőtekerés: palacsintasütő, nagyon vastag és rideg anyag, csak egy-egy gurigát tudtam belerakni
  • Függeszkedés: 6x(30mp + 10mp pihi): kötélen 3x, majd rúdon széles, normál, szűk
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A fő rész felvétel és nyomás volt húzódzkodással párban. Négy sorozatnyi felvezetés után két 2-3-5-ös létra volt a @36-os golyóval. A @40-essel csak akkor tudnám ezt a mennyiséget, ha egyedül lenne, azaz nem lenne mellé párba rakva a húzódzkodás. De mivel fontos számomra a húzonc, ezért maradtam a @36-os golyónál.
Egy kis mennyiségi rész követte: négy gyakorlat 15 ismétlésekkel. Inkább egy jó kis bedurrantás, mintsem komoly meló, de most ennyire volt kedvem. Elemeléssel zártam, ez volt a mai lihegtetős. Nem használtam nagy golyópárt, inkább a pihenőidőket csökkentettem le a sorozatok között.

Fogáserőnek először serpenyőtekerés. Tegnap vettünk egy új palacsintasütőt, a régit próbáltam meg összetekerni. Hát... félig-meddig sikerült. Nagyon vastag és kemény volt az anyaga. De lehet én vagyok gyenge :-)


Függeszkedéssel zártam. A köteles durva, de most sikerült 3x30mp-t 10 mp-s pihikkel teljesíteni. Még volt 3x30mp hagyományos is (csak a szélességeken variáltam) és kész.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: